Tuesday 3 June 2014

La magazinul "Mobila cu stil" part II

După încă o oră petrecută în magazin în compania vânzătorului. Cuplul nostru de tineri a mai achiziţionat o masă de cafea, o masă de sticlă şi 4 scaune. Realizare reuşită datorită vânzătorului care, foarte îndatoritor, a demonstrat eroilor noştri nevoia unei mese de cafea mai lungă ce să servească canapeaua Ashley. Şi cum desigur la o asemenea canapea nu poţi să te arăţi cu orice masă învechită din lemn, vânzătorul arată clienţilor mai multe mese moderne. Şi cum o Ashley trage la o Ashley, 200 de dolari în plus pentru o masă modernă din sticlă e o nimica toată după cum se demonstrează.

Vânzătorul îndatoritor: Ce înseamnă 200 de dolari pe lângă armonia pe care această minunăţie o să o aducă în sufrageria dumneavoastră?

Domnul vândut: Eu zic să o luăm dragă, o să arate fain în sufrageria noastră.

Doamna semi vândută: Doar dacă vine în sticlă transparentă că sticla asta neagră nu-mi place!

Vânzătorul încântat: Desigur Doamna!

După măsuţa de cafea, setul de luat masa s-a vândut un pic mai greu. Deşi masa de sticlă Ashley, cu un look modern şi cele patru scaune ce o deservesc era o alegere logică pentru un cuplu de tineri ce îşi mobilează noua casa, după cum le explica şi vânzătorul.

Vânzătorul îndatoritor: Un cuplu frumos ca dumneavoastră cu o viaţă socială activă o să aibă mulţi invitaţi. Această masă, Ashley, nu numai că o să ofere tot confortul dar o să atragă şi invidia tuturor!

Domnul vândut: Ce zici dragă, să-o luăm?

Doamna semi vândută: Nu îmi plac deloc scaunele! Îmi plăceau mai mult scaunele de la celalt set.

Vânzătorul încurcat: Doamnă acestea sunt nişte scaune foarte confortabile! Vă rog luaţi loc, simţiţi plăcerea nemaipomenită pe care aceste scaune o oferă.

Doamna încăpăţânată: Chiar nu îmi plac deloc scaunele. Pur şi simplu nu se leagă!

Domnul încrezător în gusturile Doamnei: Atunci ne mai uităm dragă, doar are balta peşte.

Vânzătorul panicat: Dar vă rog stimaţi clienţi aşezaţi-vă!

Domnul ofensat: Îndeajuns domnule! Nu ai auzit? Nu se leagă!

Patronul salvator: Dragilor! Doar pentru voi, o să vă dau masa asta frumoasă şi scaunele de la setul celălalt

Vânzătorul şocat: Câtă mărinimie!

Domnul îngrijorat către Doamnă: Nu ştiu ce să zic dragă. Sunt mulţi bani...

Doamna îngrijorată dă afirmativ din cap.

Domnul şmecher către patron: Dragă Domnule, noi vrem mobilă pentru toată casa, deja am cumpărat mult de la dumneavoastră şi dacă ne dai un preţ bun luăm şi masa asta împreună cu scaunele menţionate.

Doamna fericită dă afirmativ din cap.

Patronul conspirativ către Domn: Scaunele celelalte sunt mult mai scumpe dar pentru că eşti un client bun ţi le dau la preţul ăstora. Masa cu tot cu scaune 500 de dolari!

Domnul încântat de ofertă: Batem palma!

Doamna încântată de scaune: O să arate minunat!

Vânzătorul încântat de patron: Câtă generozitate!

După ce actele au fost făcute şi banii livraţi, după ce Domnul şi Doamna au devenit mai săraci şi Patronul mai bogat. Acesta din urmă cu un zâmbet arogant pe buze ţipă în gura mare ca să audă tot magazinul.

Patronul: Asta îmi place să văd! Clienţi fericiţi la mine în magazin. Şi nu uitaţi dragilor doar EU am cele mai bune preţuri în oraş.

Patronul încrezător către Domn şi Doamnă: Acum să nu mă înşelaţi dragilor şi să cumpăraţi mobilă din alt magazin. Nimeni nu o să vă dea preţurile astea!

Domnul şi Doamna în cor: Desigur!

După ce ies din magazinul cu mobilă încă sub influenţa euforică a vânzătorului şi a patronului, tineri noştri se îndreaptă către o cafenea unde să discute pe larg achiziţiile făcute.

Doamna încântată: Dragă nu-mi vine să cred că tocmai am făcut asta! Nici nu am intrat bine în primul magazin şi ne-am luat deja toată mobila.

Domnul încântat: Exact ca un comando din filme! Scurt şi la obiect.

După câteva momente peste cuplul nostru se aşează o linişte de mormânt, fiecare pierdut în gândurile sale. Într-un final Doamna rupe tăcerea.

Doamna îngrijorată: Dragule nu creezi că poate ne-am grăbit niţel?

Domnul plin de bravadă falsă: Normal că nu! Doar ai văzut cât de bine am negociat. Şi acum că am cumpărat tot ce ne trebuie, în afară de pat, putem să ne axăm pe alte probleme.

În drum spre cafenea Domnul şi Doamna trec pe lângă un alt magazin cu mobilă. În vitrina magazinului un pat imens marca Ashley.

Doamna întrebătoare: Vrei să ne uităm puţin şi în magazinul ăsta?

Domnul înfricoşat: Doar dacă nu cumpărăm nimic! Atâţia bani zburând din portofel îmi face rău la inimă.

Doamna compătimitoare: Doar ne uităm desigur!

To be continued!

No comments: