Sunday 4 January 2015

La vânătoare de căprioare.

Din păcate azi a fost ultima zi de vacanţă, de mâine trebuie să fim amndoi la muncă aşa că tristeţea a lovit din plin în familia Arnautu. Totuşi nu puteam să lăsăm ultima zi de libertate să treacă cu noi vegetând în casă aşa că ne am decis să facem ceva semnificativ cu această ocazie. Vă povesteam cum vineri întorcându-ne de la bancă am văzut căprioare în Morningside park deci ce puteam să facem mai intersant decât o vânătoare de căprioare? Vantoare cu tableta nu cu puşca, că noi suntem oameni miloşi din fire.
Pe lângă şansa să testăm noua tabletă, aerul curat după ploaie, temperaturile pozitive şi nici o aidere de vânt au contribuit la ameliorarea stări de spirit ce tindea a fi Bacoviană. Natura în sine prezenta aceleaşi simptome ca şi florile de plumb ale autorului, culorile paruclui erau ba gri ba ruginiu da nouă ne-a prins bine exerciţiul mai ales că am alergat după căprioare vreo două ore de până şi aplicaţia aia de pe tabletă cu caloriile era impresionată. Şi deşi natura arăta dezolant am surprins şi câteva pete de culoare după cum o să vedeţi:








Păsăroiul ăsta roşcat era accidentat săracul că deşi m-am apropiat mult de el nu a zburat ci doar ţopăia chinuit. Nu m-am apropiat mai mult pentru că nu vroiam să-l speri şi astfel să-l fac să sufere mai mult.


Semne bune anul are, pentru vânătoarea de căprioare that is:


Nu trebuie să fi Winnetou că să citeşti aceste urme:


Urme şi mai proaspate, răhăţelul ăsta de căprioare era încă cald:


Mai multe poze cu natura:
























Din păcate căprioare nu am prins azi da nu-i bai, mai e şi weekendul viitor. 















No comments: