Monday 1 September 2014

De pe bicicleta: Guild Inn

Ieri am profitat de long weekend ca să ne plimbăm bicicletele, destinaţia a fost Guild Inn, un fost hotel din cartierul Guildwood, Scarborough. Ce e aşa de interesant despre hotel? Habar nu am! Nu am intrat în hotel ci am vizitat parcul care e extrem de frumos aranjat, cu multe grădini şi monumente peste tot. Dovada cele 4 alaiuri de nuntă oprite ca să facă poze. Hotelul din câte am citit eu are doar 100 de ani şi cică e bântuit. Dacă sunteţi curioşi despre hotel puteţi citi mai multe aici. Laurie a vrut doar să facă mişcare şi eu am vrut să fac poze pentru blog, obiective realizate cu uşurinţă. Drumul a durat dus - întors cam o oră şi ceva deci Laurie a ars caloriile pe care le vroia arse şi de pe fundul ei şi de pe al meu. Iar eu am găsit destule flori şi monumente să pozez deşi pauzele dese o iritau pe mândră care e foarte nerăbdătoare. Cineva trebuie să o înveţe să se bucure de drum şi nu numai de destinaţie. Norocul ei că eu sunt răbdător şi chiar vreau să o fac şi pe ea să se bucure de cea ce ne oferă viaţa chiar dacă uneori asta înseamnă să atrag mânia ochişorilor ei verzi. Dar vorba lungă sărăcia omului aşa că voi lăsa pozele să vorbească:
































No comments: