Saturday 19 April 2014

Paste Fericit!!!

De fiecare sărbătoare sau ocazie specială îmi doresc să scriu un mesaj frumos exact că mesajele alea din felicitări. Ceva inspirat şi emoţionant, plin de căldură care să nu pară generic ci veritabil. Ceva care să aducă un zâmbet pe buze care să arate că m-am gândit la cei apropiaţi căci nu e o putere mai mare în acest univers că abilitatea de a pune zâmbete pe feţele oamenilor. Probabil de acea am încercat întotdeauna să nu mă i-au prea în serios ci din contră să mă i-au şi la mijto din când în când doar ca să culeg un zâmbet de la cei din jurul meu.
Evident nu am inspiraţia celor care scriu felicitări aşa că am recurs şi eu ca restul lumi la un profesionist care să vă transmită toate cele bune cu ocazia sărbătorilor pascale.

Behold a cute Easter bunny!

Also...


No comments: