Sunday 20 April 2014

Plimbari si poze

De acest paşte nu am făcut nimic tradiţional, este primul paşte departe de casă şi am fost prins în offside. Customer appreciation day la muncă, o onomastică şi câteva invitaţii la cină din partea clanului Ross şi nici nu am avut timp să mă uit de vreun restaurant care să servească miel. Planul iniţial era să o scot pe Laurie în oraş la un restaurant grecesc şi să mâncăm ceva preparate tradiţionale. Dacă nu tu cină tradiţională de paşti românească cu ouă roşii şi drob, pentru că evident calităţile mele de bucătar sunt insuficiente pentru a prepara ceva din miel, măcar o cină plăcută la restaurant. Dar cum viaţa e imprevizibilă, planurile mele au fost schimbate, dar nu regret nimic. Deşi nu am făcut nimic tradiţional am reuşit să profit de vremea ceva mai frumoasă şi să mă plimb cu Laurie prin Scarborough. Şi chiar dacă nu e cea mai pitorească parte din oraş activitatea fizică împreună cu soarele ceva mai darnic a avut efecte miraculoase asupra unui corp obosit de atâta iarnă. Pentru cei care cunosc Scarborough ţin să menţionez că am mers ieri pe jos de la Finch până la Lawrence, o distanţă deloc neglijabilă. În timpul excursiilor pe afară am reuşit să fac şi câteva poze care sper că au captat ceva din esenţa "cartierului" unde locuiesc.



















No comments: