Wednesday 28 August 2013

Infractiune in Canada

    Ieri v-am povestit totul despre examenul de limba engleză, azi o să vă povestesc despre drumul pe care l-am parcurs până la examen. După cum am mai spus şi în alte postări Toronto este un oraş nou. Care a fost plănuit cu mare atenţie. Din această cauză Toronto are străzi lungi ce-l străbat dintr-o parte în alta. Transformându-l într-un oraş al pătratelor. Această reţea de străzi făcând oraşul foarte accesibil noilor imigranţi. Până acuma am putut să ajung la orice destinaţie luând doar două autobuze unul pentru Nord-Sud altul pentru Est-Vest.
    Dacă în România pentru fiecare autobuz pe care îl iei compostezi un capăt de bilet aicea lucrurile sunt mai simple, un singur token (o mică monedă) este necesar pentru un drum chiar dacă schimbi şi cinci maşini. Ei bine acest token are aceeaşi dimensiune cu monedă de 10 cenţi. Singura diferenţă este că tokenul are marginile auri. Iar ieri când am plecat spre examenul de limba engleză din greşeală am luat o monedă de 10 cenţi din buzunar în locul unui token şi cum nici eu nici şoferul nu am observat greşeala ieri m-am dus la examen plătind doar 10 cenţi în loc de 3 dolari.
    Dar dacă şoferul şi eu nu am observat greşeala ei bine Dumnezeu a văzut-o. Tocmai de acea m-am urcat în autobuzul greşit în loc de 102 simplu am luat 102A care deşi a mers o bucată de drum pe aceeaşi rută cu 102 simplu la un moment dat a făcut dreapta. Norocul meu este că văzusem harta înainte şi ştiam că destinaţia mea era în linie dreaptă pe Markham aşa că alarmat de manevra am coborât la prima staţie şi am luat-o la picior. Având în vedere că această schimbare a traseului nu mă lăsat prea departe de destinaţia finală am ajuns destul de rapid la sediul YMCA.
     Când m-am întors din nou acasă şi mi-am golit buzunarele am găsit tokenul care trebuia să-l fi folosit deja şi mi-am dat seama de greşeală. Totusi având în vedere că am economisit 2.90 CAD, am luat nota maximă la examenul de limba engleză şi Laurie şi a găsit un nou loc de muncă am decis să mergem să sărbătorim. Cum am celebrat aceste evenimente o să vă zic data viitoare.

1 comment:

Anonymous said...

Inainte sa cobori trebuia sa ceri un "transfer" de la soferul autobusului, transfer cu care puteai sa te urci pe oricare alta ruta ce te ducea la destinatia dorita.
M