Monday 5 August 2013

Rib fest & Edward's Garden

     În acest weekend nu am stat deloc în casă ci am profitat de vremea frumoasă şi am mers să explorăm atracţile oraşului Toronto, prima destinaţie a fost Rib Fest. Un festival local unde aparent după cum şi numele indică se consumă costiţe de porc în cantităţi industriale şi doar pentru 22 de CAD for a rack. Din păcate eu personal nu am încercat aceste delicatese porcine deoarece încerc să controlez volumul de calorii pe care le consum aşa că am mâncat in schimb la McDonalds un lobster McWrap cu o protie mare de cartofi prăjiţi :P
      În schimb dacă costiţe nu am mâncat de entertainment m-am bucurat. Numai faptul că am văzut standuri de MMA (mix marţial arts) împreună cu tatuaje temporare, model search (din păcate Laurie nu a vrut ca să aplic de frică să nu mă piardă lumi modei) şi "fortune tellers",şi s-a meritat drumul.
     Pe lângă standuri mai erau şi atracţii, un concert în aer liber, provocări diverse unde câştigi premii (care sunt mai ieftine decât biletul de intrare în concurs) maşinuţe electrice ce se ciocneau furioase, tradiţionalul "ferris wheel" etc.
     Dar cea mai interesantă atracţie a fost o casă veche. Locul unde canadieni au trăit acum 2 secole, păstrată intactă cu toată mobilă şi uneltele pe care aceştia le foloseau. Deşi vârsta casei nu mă impresionat prea mult noi având destule case mult mai vechi, faptul că am putut să văd uneltele şi mobila vremii a fost impresionant dezvăluind detalii importante despre modul de viaţă al acestor canadieni. Cât şi despre marile eforturi ale canadienilor moderni de a proteja istoria lor.
      Am făcut câteva poze în acesta casă muzeu dar din păcate claritatea şi calitatea lasă de dorit, totuşi le am postat aicea pentru a vă da măcar o mică idee despre istoria Canadei.








     Dacă sâmbătă am fost la Rib fest duminică ne am dus în schimb la Edwards Garden. O frumoasă grădina botanică din Toronto despre care nu o să zic prea multe ci o să las următoarele fotografi să vorbească de la sine.











     Domnişoarele care au pozat în aceste fotografi sunt Laurie şi mica ei nepoată Maya.

No comments: