Saturday 3 August 2013

Mic dejun in stil Canadian!

     Toţi cei care mă cunosc îndeajuns de bine ştiu că am obiceiul să combin chestii ciudate în mâncăruri, desigur întotdeauna m-am simţit limitat de ingredientele autohtone. Aşa că acum când sunt în Canada pot în sfârşit să fac combinaţi ciudate cu o varietate de ingrediente din toată lumea. Deci azi am să vă povestesc despre un mic dejun a la Tony.
     Provocarea constă în combinarea unor ingrediente de prin casă, fără a folosi vreo reţetă, în alcătuirea unui tip de mâncare. Aşa că astăzi am început această frumoasă dimineaţă Canadiană prin a da buzna în frigider şi prin rafturi în căutarea ingredientelor pentru un mic dejun fascinat. Primul lucru pe care l-am ales au fost cartofi congelaţi, îmi plac foarte mult cartofi prăjiţi şi sunt o alegere perfectă pentru micul dejun. După care am ales o pastă verde pe care Laurie a folosit-o cu o zi înainte, făcută din avocado (un fel de legumă ce arată a fruct) nişte carne de porc tocată cu sos de roşi, ouă, roşi galbene, ridichi. And last but not least nişte rulouri cu legume deja preparate ce trebuiesc doar prăjite în ulei.
     Am luat cartofi cartofi congelaţi şi i-am aşezat pe tavă, după care am luat rulourile cu legume şi le am înmuiat bine în ulei, le am aşezat lângă cartofi şi am băgat tava în cuptor la prăjit. După care am început să lucrez la felul doi de mâncare. Prima oară am luat o cratiţă am băgat două lingurii de ulei am adăugat carnea de porc tocată la prăjit am condimentat cu puţină sare şi piper. După ce carnea de porc a început să se prăjească bine şi să răspândească un miros îmbietor am adăugat 2 linguriţe din chestia verde. Am amestecat bine de tot până să făcut un amestec omogen maroniu după care am adăugat un pic de ketchup ca să mai îndulcesc culoarea de maroniu. La sfârşit am adăugat ouăle am amestecat un pic and voila am făcut o omletă cu carne de porc tocată şi avocado.
    Am tăiat roşiile şi ridichia am aranjat totul frumos în farfurie pentru fata mea cu ochii verzi şi rezultatul este:

1 comment:

Dave R said...

LOL, nice! You can cook me breakfast any time. :D