Monday 15 July 2013

Petrecere in stil Canadian!

          În sâmbăta care tocmai ce-a trecut am fost invitaţi la sărbătorirea onomastici micuţului Kieran Lobo care tocmai ce a împlinit un anişor. Pentru această ocazie clanurile Ross, Lobo şi Arnautu (reprezentat cu onoare de către mine) s-au adunat în trombă pentru a sărbători evenimentul. Trebuie să recunosc că am fost un pic intimidat să mă întâlnesc cu tot clanul deodată dar ca toţi canadieni au fost foarte primitori şi foarte încântaţi să mă aibă printre ei. Inclusiv sărbătoritul care să ataşat de mine instant.
          Ca să aveţi o idee despre oameni ce stăteau relaxaţi la masă într-o grădină perfectă pentru un grătar în stil românesc haideţi să vă zic câte ceva despre clanurile prezente. Clanul Ross se trage din ramura anglo-saxonă pe când clanul Lobo se trage din India. Am observat că această ţară plină de lacuri are o putere miraculoasă asupra oamenilor. Deşi de etnii diferite singura diferenţa dintre aceste 2 familii este doar accentu diferit cu care vorbesc limba engleză. În rest nici o diferenţă majoră. Membrii ambelor familii m-au întâmpinat cu acelaşi zâmbet cald cu acelaşi "Wellcome to Canada" spus doar cu un accent diferit dar cu aceeaşi încărcătură emoţională.
           Discuţiile la masă au fost foarte interesante, gurile fiind deschise cu uşurinţă de berea canadiană şi somonul la grătar împreună cu alte delicatese (tot ce am identificat au fost creveţi, legume fierte date cu un sos, un fel de pilaf indian, bucăţi de carne la cuptor presupun că erau de porc) dispuse în stil de bufet. Fiecare alegând ce şi dorea după pofta inimi.
           Evident mai toate discuţiile pe care le am purtat s-au învârtit în jurul României şi a diferenţelor dintre cele două ţări. Am fost surprins plăcut să aflu că familia Lobo ca şi mine au emigrat în Canada. Că s-au confruntat cu aceleaşi dificultăţi şi că acuma se amuză copios când îşi amintesc de ele. Un lucru pe care eu personal îl găsesc reconfortant.
           Pe lângă discuţiile interesante şi mâncarea delicioasă am mai savurat şi un filmuleţ în care Kristen fratele lui Laurie sare dintr-un avion de la vreo 3000 de metri. Desigur cu paraşuta şi un tip legat de spatele lui. Toată aventura fiind filmată de un alt tip ce a sărit împreună cu ei. Impresia mea despre această "nebunie" este "I am next!!!!!" dar înainte trebuie să mi asigur un locuşor de muncă şi dupăia mergem să ne dăm cu paraşuta.
          Un moment emoţionant din această zi superbă a fost deşchiderea cadourilor de către micuţul sărbătorit. Un moment ce a durat cam mult datorită numeroaselor cadouri primite. Printre care şi o maşină de tuns iarba. Evident cineva a vrut să îi transmită un mesaj micului K.
          După ce am cântat un foarte fericit "Happy Birthday!!!" şi am gustat cu toţi câte o felie delicioasă de tort Laurie şi cu mine am luat-o pe micuţa Maya sora un pic mai mare a lui Kieran şi am tras o mică plimbare prin cartier. Unde micuţa Maya mai mult a sărit decât a mers şi cum e cazul cu mai toţi copii de vârsta ei a vorbit incredibil de mult, find în mintea mea o demnă candidată pentru emisiunea copiii zic lucrurii trăsnite:).
          În concluzie am aflat că avem foarte multe în comun cu vecinii noştri foarte îndepărtaţi din America, la toţi ne plac grătarele, berea şi voia bună. Cea ce mă face să creed că poate avem potenţialul să le urmăm exemplu şi în alte lucrurii şi o să facem şi noi din ţărişoara noastră un colţ de paradis cum e Canada! Şi desigur că somonul la grătar şi berea rece merg foarte bine împreună.

2 comments:

Unknown said...

I Like ... ca n-are buton

Dave Ross said...

You will have to show us barbeque Romanian style!!